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Since Mists of Pandaria there has been the feature of bonus throws in the game, which allows us to have a second chance at a piece of armor from defeated raid bosses, in dungeons and also in PvP. At that time, specific tasks had to be completed for the preservation of the brands, but in the latest additions they were simply given by paying for gold, resources or badges of honor at an appropriate dealer. And how is it in Shadowlands? It could be that the system will not be included in the next add-on after almost 8 years.
Because so far no corresponding quests have been added to the game files, nor is there a new currency. The release is within reach and in the past the system was always implemented quite early for the new expansion. Since the developers want to reduce the sources of loot with Shadowlands and the process of equipping a character is apparently also supposed to be slower, the removal of the bonus loot would fit the design philosophy. The new weekly chest could also have something to do with it, which now has a higher chance of getting a matching piece of armor.
Of course, it is also simply possible that the developers have simply not implemented the bonus brands so far because they are quite low on the plan. Reward structures are always added at the end of the development of new content and maybe that's why they haven't been taken care of at all. So if you are not very impressed that the system should be thrown out, there is still a little hope for you!
판다리아 때부터 적용된 추가주사위가 아이템 획득처를 줄이려는 블리자드의 의도대로 없어질 수 도 있습니다. 현재까지 에드온에 베타라면 추가주사위 관련 게임 파일이 있어야하는데 전혀 존재 하지 않고 그것에 관련된 아이템 또한 존재하지 않는 것을 보아 물론 앞으로 베타에서 생길 수 도 있지만 블리자드가 이를 없앴을 가능성이 있습니다.
이안 헤지코타스: Let loot be loot.
추가 주사위 10번 굴리게 해줘도 오직 골드뿐...
어차피 골드만 나오던거....
대체재없이 삭제한것도 아니고 확정보상 주고 없애는거면 환영임.
이제 전벼 티벼 타락 다 없어지니까 템파밍 난이도가 판다 이전으로 돌아간데다가 쐐기에서 템까지 퍼주니까 주사위까지 유지됐으면 템파밍 속도가 말이 안됐을거 같긴함
쐐기도 아이템 한개라고 하지않았나요 파밍 지옥 난이도네
어차피 골드만 나오던거....
추가 주사위 10번 굴리게 해줘도 오직 골드뿐...
쐐기도 아이템 한개라고 하지않았나요 파밍 지옥 난이도네
컨텐츠별로 하는거라 쐐기, 레이드, pvp 다하면 주마다 확정템 3개 고를수있어요.
주간 보상템말고 쐐기 클리어시 몇단이고 아이템 하나만 드랍된다고 게시글에서 봐서요.
이번 어둠땅 주간 보상에 대해서는 아래 링크에서 확인해주시기 바랍니다. https://bbs.ruliweb.com/family/4454/board/100159/read/9372257?search_type=subject_content&search_key=%EC%90%90%EA%B8%B0&page=2
선택지 최대 9개 까지 (쐐기 레이드 pvp) 늘고 그중 오직 1개만 주간 보상입니다. 잘못 알고 계신거 같아요.
이제 전벼 티벼 타락 다 없어지니까 템파밍 난이도가 판다 이전으로 돌아간데다가 쐐기에서 템까지 퍼주니까 주사위까지 유지됐으면 템파밍 속도가 말이 안됐을거 같긴함
대체재없이 삭제한것도 아니고 확정보상 주고 없애는거면 환영임.
돌려도 골드만 나오는거 ㅡㅡ
99번의 골드와 단 1번의 벼림 장신구or무기의 그 스트레스와 짜릿함도 이제 과거로...