Fixed Issues
- Sea of Thieves™ may experience an application crash or hang after the initial splash screen.
- Brightness or white screen issues may be observed when playing The Crew™ on daytime maps.
- Shader Cache may sometimes fail to enable or may not correctly cache shaders for games.
- A limited number of Radeon FreeSync enabled displays may experience a blank screen when Radeon FreeSync is enabled in a game.
- Warhammer™: Vermintide 2 may experience an application hang upon changing resolution.
- Some zombie textures may fail to render in horde mode for Arizona Sunshine™.
Known Issues
- Some games may experience minor stuttering during gameplay when the Radeon ReLive Instant Replay feature is enabled and FRTC is also enabled.
- Radeon Overlay may not show all available features when some games are run in borderless fullscreen mode.
- The Witcher™ 3: Wild Hunt may experience stuttering during gameplay.
- Edited videos sometimes fail to appear in the Radeon ReLive gallery after switching tabs.
- Corruption may be experienced with OGL or Vulkan™ API applications on some Hybrid Graphics system configurations.
수정된 문제
- Sea of Thieves™ 초기 스플래시 화면 후 멈출 수 있습니다.
- The Crew™ 주간(낮)맵 진행 시 밝거나 흰화면이 발생할 수 있습니다.
- 게임에서 셰이더 캐시가 가끔 적용되거나 실패할 수 있습니다.
- 프리싱크 지원 게임에서 디스플레이 수가 제한된 경우 검은 화면이 보일 수 있습니다.
- Warhammer™ : Vermintide 2에서 해상도 변경시 멈출 수 있습니다.
- Arizona Sunshine™ 호드모드에서 일부 좀비의 텍스처가 렌더링 실패할 수 있습니다.
알려진 문제점
- ReLive 즉시 재생 기능이 활성화되어 있고 FRTC가 활성화되어 있는 경우 일부 게임에서 약간 버벅일 수 있습니다.
- 테두리없는 전체 화면 모드의 일부 게임 중에서 라데온 오버레이 기능이 표시되지 않을 수 있습니다.
- 위쳐3 와일드 헌트에서 게임 플레이 중 버벅일 수 있습니다.
- Radeon ReLive 갤러리의 탭전환 후 편집영상이 보이지 않을 수 있습니다.
- 일부 하이브리드 그래픽 시스템에서 OGL 또는 Vulkan™ API 앱이 손상될 수 있습니다.
전체창모드에서 오버레이기능이 안되는게 버그였군요 원래 안되는줄 알았는데-_-ㅋ
이전버전 레이븐릿지 올렸다가 개판나서 17.10버전으로 낮춤. 포르자6 60프레임 고정되던게 40프레임대까지 스테터링이나 개판되더라고요 덕분에 윈도우부터 싸그리 다 밀고 amd자동감지로 잡히는 드라이버랑 옵션부분에서는 칩셋드라이버중에서 균형잡힌 라이젠 전압공급만 받아서 다시 까니까 다시 포르자 60프레임 고정... 드라이버 하자나 성능 체감 유무 볼때 제일 좋은게 레이싱 게임인듯