Hey everyone,
Today we are adding support for NVIDIA DLSS 3 to Marvel's Spider-Man Remastered. This technology for GeForce RTX 40 Series GPUs combines DLSS Super Resolution, DLSS Frame Generation and NVIDIA Reflex to boost your frame rate. We also plan to make latency reducing technology NVIDIA Reflex available to other RTX GPU users with a future patch.
This update. also addresses an issue that would make cutscenes in the game slow down when no audio device was detected, or when an audio device was removed. The patch also contains a fix for a crash that could occur on some hardware configurations when using Very High ray-tracing settings.
Release Notes
Added NVIDIA DLSS 3 support for GeForce RTX 40 GPUs.
Fixed an issue that would make cutscenes slow down when no audio device was detected.
Fixed a crash that could occur on some hardware configurations when using Very High ray-tracing settings.
For other issues we are currently tracking or investigating, please refer to our Known Issues. If you encounter any of these problems, please contact support to help us gather more data and insights.
파파고 번역
여러분 안녕하세요.
오늘 우리는 마블의 스파이더맨 리마스터에 NVIDIA DLSS 3에 대한 지원을 추가할 것이다. 지포스 RTX 40 시리즈 GPU를 위한 이 기술은 DLSS 슈퍼 해상도, DLSS 프레임 생성 및 NVIDIA Reflex를 결합하여 프레임 속도를 높입니다. 향후 패치를 통해 다른 RTX GPU 사용자들이 대기시간 단축 기술 NVIDIA Reflex를 이용할 수 있도록 할 계획이다.
이 업데이트는 또한 오디오 장치가 감지되지 않거나 오디오 장치가 제거되었을 때 게임의 컷씬이 느려지는 문제를 해결합니다. 또한 이 패치에는 매우 높은 광선 추적 설정을 사용할 때 일부 하드웨어 구성에서 발생할 수 있는 충돌에 대한 수정 사항이 포함되어 있습니다.
릴리스 정보
지포스 RTX 40 GPU에 대한 NVIDIA DLSS 3 지원이 추가되었습니다.
오디오 장치가 감지되지 않을 때 컷신이 느려지는 문제를 해결했습니다.
매우 높은 광선 추적 설정을 사용할 때 일부 하드웨어 구성에서 발생할 수 있는 충돌을 수정했습니다.
현재 추적 중이거나 조사 중인 다른 문제는 알려진 문제를 참조하십시오. 이러한 문제가 발생할 경우 지원부에 문의하여 더 많은 데이터와 통찰력을 얻을 수 있도록 도와 주십시오.