We have implemented the following changes.
Doc:
- The “Trauma Station” Ability now regains energy when any player picks up an Aid Kit, instead of only granting energy to the specific Doc player that picks it up. If there is more than one Doc in the team, the energy is split between them.
- The “Trauma Station” Ability Replacers (Painkiller Station and Suppression Station) can now be placed down even when out of energy.
- Change to the HUD so that it now displays a notification showing the amount of energy replenished when picking up an Aid Kit, making it easier to tell when the “Trauma Station” Ability has been recharged.
- The Doc’s “Field Medic” Perk and its related Perks have had their range increased to 7m (previously 6m.)
- The Demolisher’s “Rampage” Perk should now work correctly with flamethrowers.
- The Demolisher’s "Assault & Battery" Perk now only grants up to 50% cooldown reduction (previously 100%.) This Perk has also had its tooltip updated to reflect this change.
- Fixed an issue with Special Ammo Consumables where they could be erroneously applied to the N79 EVA Laser Pistol. Attempting to do so will now display a message informing you that Special Ammo is not available for this weapon.
- The “Stuck Magazines” Challenge Card should no longer affect AI companions.
- The “Tactical Cam” Challenge Card should now correctly affect all players in a party.
- Fixed a number of places in the game where players could get stuck in the world geometry.
- Fixed a number of places in the game where players could traverse, but enemies could not reach them.
- Fixed a situation where the Doc’s UI for the “Trauma Station” Ability’s energy bar could display an inaccurate value.
- Fixed a situation where kills with flamethrowers would not be counted towards the progress of a Tactical Opportunity.
- Intel items should now be able to be properly pinged with the correct message.
- Fixed a number of situations where more players than intended were able to group up.
- Papago 번역기 사용 -
패치 1.0.1.89542
다음과 같은 변경 사항을 구현했습니다.
키츠
문서:
이제 "트라우마 스테이션" 기능은 지원 키트를 줍는 특정 Doc 플레이어에게만 에너지를 주는 대신, 어떤 플레이어라도 지원 키트를 줍는 순간 에너지를 회복합니다. 팀에 둘 이상의 Doc이 있는 경우 에너지가 팀 간에 분할됩니다.
"트라우마 역" 어빌리티 리플레이서(페인킬러 역 및 진압 역)는 이제 에너지가 소진된 상태에서도 내려놓을 수 있습니다.
HUD로 바꾸면 이제 Aid Kit를 집어들 때 보충되는 에너지의 양을 보여주는 알림이 표시되므로 "Trauma Station" 기능이 충전된 시점을 쉽게 알 수 있습니다.
특전
의사당의 "야전 의료진" 퍼크와 그와 관련된 퍼크는 그들의 범위를 7m로 늘렸다.
이제 데몰리셔의 "램프" Perk는 화염방사기와 올바르게 작동해야 합니다.
디몰리셔의 "폭행 & 배터리" Perk는 현재 최대 50%의 재사용 대기 시간 감소(이전에는 100%). 이 Perk는 또한 이 변경 사항을 반영하도록 도구 추가 정보를 업데이트했습니다.
무기
N79 EVA 레이저 피스톨에 잘못 적용될 수 있는 특수 탄약 소모품 문제를 해결했습니다. 이렇게 하면 이 무기에 특수 탄약을 사용할 수 없다는 메시지가 표시됩니다.
챌린지 카드
"Stuck Magazine" Challenge Card는 더 이상 인공지능 동료들에게 영향을 끼쳐서는 안 된다.
이제 "전술 캠" 챌린지 카드가 파티의 모든 참가자에게 올바르게 영향을 미칠 것입니다.
환경
게임에서 플레이어가 세계 기하학에 갇힐 수 있는 여러 장소를 고쳤습니다.
게임에서 플레이어가 횡단할 수 있지만 적이 도달할 수 없는 여러 위치를 고정했습니다.
UI
"Trauma Station" 기능의 에너지 막대에 대한 Doc의 UI가 부정확한 값을 표시할 수 있는 상황을 수정했습니다.
일반의
화염방사기를 이용한 살인이 전술적 기회의 진전에 반영되지 않는 상황을 고쳤다.
이제 Intel 항목을 올바른 메시지로 올바르게 ping할 수 있어야 합니다.
의도한 것보다 많은 선수가 그룹을 구성할 수 있는 여러 상황을 수정했습니다.