We have implemented the following changes.
- Quick Play has been added to the game! Players can now queue up for any Campaign mission that matches their Difficulty and Challenge Card preferences. This option becomes available once you complete the full campaign.
- Animations have been improved for the “Salute” and “Come Here” emotes while having. a pistol equipped.
- Consumable Turrets should now correctly display their elemental effects.
- Enemies should now be appropriately tracked for the Tactical Opportunities “Elimination: Elite Synthetics” and “Elimination: Pathogen Stalkers”.
- Doc players should no longer see an unintended UI notification indicating they had recharged energy for their “Trauma Station” Ability when cancelling this Ability.
- Made improvements to ultra-widescreen support.
- Fixed an issue which could prevent characters with large save file sizes from properly being loaded into a mission.
- Players should no longer be prevented from using an Aid Kit while in range of a damaged turret.
- Optimized aspects of the “Anonymize Player Names” setting’s interface.
- Corrected the interactable range of an objective in mission “Priority One: Extract”. Players should no longer be able to interact through the floor.
- Fixed locations where AI companions could get stuck in the world geometry during mission “Priority One: Extract”.
- Players should no longer be able to switch their Kit Loadout in unintended situations.
Papago 번역기 사용
패치 1.0.1.90005
다음과 같은 변경 사항을 구현했습니다.
새로운 기능
Quick Play 게임에 추가되었습니다! 이제 플레이어는 난이도 및 챌린지 카드 기본 설정에 맞는 캠페인 미션에 대기할 수 있습니다. 이 옵션은 전체 캠페인을 완료하면 사용할 수 있습니다.
애니메이션
애니메이션은 권총을 장착한 상태에서 "Salute"와 "Come Here" 감정들을 위해 향상되었다.
소모성 포탑은 이제 그 요소 효과를 정확하게 표시해야 한다.
전술적 기회
이제 전술적 기회 "제거: "엘리트 합성학"과 "제거: 병원체 스토커"입니다.
UI
Doc 플레이어는 이 기능을 취소할 때 "Trauma Station" 기능을 위해 에너지를 충전했다는 의도하지 않은 UI 알림을 더 이상 볼 수 없습니다.
비주얼
울트라 와이드스크린 지원 기능이 개선되었습니다.
장군
저장 파일 크기가 큰 문자가 미션에 제대로 로드되지 않도록 하는 문제를 수정했습니다.
손상된 포탑의 범위 내에서 플레이어는 더 이상 에이드 키트를 사용할 수 없습니다.
플레이어 이름 익명 설정 인터페이스의 최적화된 측면입니다.
미션 "우선순위 1: 추출"에서 목표의 상호 작용 가능한 범위를 수정했습니다. 플레이어들은 더 이상 플로어를 통해 상호작용할 수 없어야 한다.
미션 "우선순위 1: 추출" 중 인공지능 동료가 세계 기하학에서 꼼짝 못하게 할 수 있는 고정 위치.
의도하지 않은 상황에서는 더 이상 키트 로드아웃을 전환할 수 없습니다.
랜덤매칭?!
네, Quick Play : 스토리 미션을 다 깨면 생깁니다.
거리 모디파이어 제대로 적용 안되는 버그는 아직 못고쳤나봐요
네, 아예 손을 놓고 있진 않으니 팬으로써 다행이라 생각됩니다.
지금 패치됫나요! 간만에 좋은소식이네요
네, 간만에 좋은 소식! 맞습니다.
퀵매치도 사람이 없네요...
그래도 없는 것 보단 확실히 잘 잡히는 거 같습니다.
난 왜 아직 89542지 ㅠ
플스판은 패치가 더 늦나요?
오 퀵플레이 드디어 나왔네요